viernes, 20 de noviembre de 2015

Turisme de Barcelona obre un nou espai d’enoturisme al Mirador de Colom


Turisme de Barcelona ha inaugurat avui el Punt d’Informació d’enoturisme i vins Mirador de Colom, un espai de difusió, promoció i venda de serveis turístics relacionats amb l’enologia i la cultura del vi i el cava de les comarques de Barcelona, on comercialitza fins a 70 referències diferents. El consorci ha presentat també el llibre Barcelona Wine, de Lluís Tolosa, coeditat amb la Diputació, una selecció de 50 visites recomanades per gaudir de la cultura del vi.
 

Colom és una atracció turística emblemàtica de Barcelona que cada any rep més de 130.000 usuaris. Allotja també un punt d’informació turística que anualment comercialitza 65.000 serveis vinculats a l’oferta de cultura i lleure de Barcelona.

CARNES: “El BINOMI BARCELONA-ENOTURISME ESTÀ CRIDAT A TENIR ÈXITS”


El director general de Turisme de Barcelona, Jordi William Carnes, ha anunciat que “l’enoturisme serà un argument creixent en la promoció turística de Barcelona” ja que “Turisme de Barcelona està començant a posar en marxa una nova línia de treball centrada en l’aproximació al món de l’enologia des de la ciutat”. “Un repte interessant és aconseguir que, en el futur, també s’associï Barcelona amb l’enoturisme, i aquest sigui conegut entre els visitants que aprecien la cultura i la gastronomia”, ha indicat.

En aquest sentit, Carnes ha augurat que “el binomi Barcelona i enoturisme està cridat a grans èxits, ja que permet cohesionar el territori i posar-lo en valor”. “El nou espai del Mirador de Colom- ha destacat- és un dels escenaris que reforçaran el lligam entre el món del vi i el cava i Barcelona”.


LLIBRE “BARCELONA WINE”, DE LUÍS TOLOSA


Barcelona Wine, de Lluís Tolosa, és un llibre editat en quatre idiomes (català, castellà, anglès i francès) per Wine Books amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i del consorci Turisme de Barcelona. Recull una selecció de 50 visites recomanades per gaudir de la cultura del vi, visitant les quatre denominacions d’origen més properes a la ciutat de Barcelona de les dotze que hi ha a Catalunya: DO Alella, DO Pla de Bages, DO Penedès i DO Cava.

L’autor, Lluís Tolosa, ha explicat que “Napa Valley té vuit milions d'enoturistes, bàsicament, perquè la gent visita Sant Francisco. Barcelona ha d'exercir de capital d'un gran país de vins i de capital d'una gran destinació enoturística”.


MIQUEL FORNS: “UNA NOVA MANERA DE DESCOBRIR BARCELONA”

En nom de la Diputació de Barcelona, el diputat de Turisme, Miquel Forns, ha destacat “un projecte que fa evident els valors i les qualitats de Barcelona com a destinació enoturística a nivell internacional. És una nova manera de descobrir Barcelona i el territori que l’envolta”.

Per a més informació podeu contacar amb Interprofit : ignacio.almirall@interprofit.es / patricia.coll@interprofit.es


No hay comentarios :

Publicar un comentario