Entradas destacadas

Vespres Inedit’s hasta final de julio

sábado, 16 de abril de 2016

Més de 140 activitats durant el mes de maig en la segona edició d’Ennatura’t

Estany de Banyoles
Els paratges de la Costa Brava i del Pirineu de Girona tornen a ser l’escenari perfecte per celebrar, durant el mes de maig, la segona edició del festival d’activitats a la natura “Ennatura’t” presentat ahir a Banyoles.


Creat pel Club de Natura i Turisme actiu del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, que compta amb 240 socis, el festival vol sensibilitzar i despertar l’interès de ciutadans i visitants, dels recursos i atractius naturals del territori gironí en la vessant turística i sostenible.



“Comencem a ser un referent de natura i oci en el sud d’Europa” va afirmar Ramon Ramos, director general del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, i va afegir que “les comarques gironines són un espai únic en el món per realitzar activitats a l’aire lliure”. Durant la presentació, el màxim responsable del Patronat va comentar que “volem ser coneguts com un destí de turisme actiu i de natura”.

Cicleturisme: un dels atractius

El programa d’Ennatura’t inclou més de 140 activitats organitzades per 50 empreses que permetran a un públic molt ampli gaudir de la natura d’una altra manera. Es tracta d’activitats que incorporen un descompte o una promoció que li dóna un valor afegit. Tot plegat és el marc idoni per despertar l’interès d’un públic molt divers disposat a capbussar-se en una destinació que ofereix experiències úniques.



Les activitats estan dirigides a famílies, amants de l’aventura, aficionats a la bicicleta, esportistes de tota mena, des d’experts a debutants, o els que cerquen la cultura per a conèixer millor la història del territori.



Ennatura’t ofereix descobrir espais únics del territori d’una manera diferent i amb uns preus que van des de les activitats gratuïtes, a les de pagament, entre 3€ i 40€, com a màxim. Les activitats especials i les estades de cap de setmana i de llarga durada tenen uns preus que es situen entre els 80€ i els 250€.



D’entre les nombroses propostes i activitats se’n destaquen de diverses, segons la tipologia:



Nàutiques: ecocaiac al cap de Creus, sortida amb embarcació de pesca a Roses i el dia del submarinista no iniciat que es podrà practicar als diferents centres d’immersió de la Costa Brava.

Cicloturisme: Bird and Bike a Castelló d’Empúries, ruta en burricleta pel Parc Natural del Montgrí, camí natural de la Muga en BTT i llegendes del Ripollès amb E-bike.



Senderisme: Balandrau, el mirador del Parc Natural de les Capçaleres del Ter i del Freser; aprendre fotografia mentre es camina per les Basses d’en Coll (Aiguamolls de l’Empordà) i senderisme al camí de ronda amb arròs caldós i barca de pescadors.



Descoberta de la natura: les papallones del Parc Natural de la Garrotxa, la formació de la Cerdanya i l’aixecament del Pirineu i la visita al Molló Parc amb guiatge personalitzat d’un cuidador.



Activitats esportives: estratègies de millora de la tècnica de la cursa i musculació específica per corredors amb Esther Guerrero, entrenament de quadriatló amb Albert Coromines i vies braves amb una variant de Swimrun.



També hi ha programades estades de caps de setmana i paquets d’estades més perllongades com són: La vida a les muntanyes – Família Intrèpida, o el cap de setmana de senderisme pels volcans de la Garrotxa, o els Pirates a la vista a Llançà o el cap de setmana de snorkel en família, entre d’altres.

 
 
ENNATURA'T EN DIRECTE A LES PLATAFORMES DIGITALS



El Patronat de Turisme Costa Brava Girona retransmetrà en directe per les plataformes digitals Periscope i Facebook Live, vinculades a Twitter i Facebook respectivament, algunes de les activitats d’Ennatura’t. #ennaturat #incostabrava



SOBRE EL PATRONAT DE TURISME DE COSTA BRAVA



El Patronat de Turisme Costa Brava Girona va ser fundat l'any 1976 per la Diputació de Girona i té per objectiu la definició i elaboració de línies estratègiques per al desenvolupament turístic de les comarques gironines. La seva funció prioritària és promocionar les marques turístiques Costa Brava i Pirineu de Girona en els mercats emissors, i prioritzar-los en funció de la seva importància per a la destinació. 
 
PER A MÉS INFORMACIÓ
 

No hay comentarios :

Publicar un comentario